Sunday, May 10, 2009

Masak Beefstick

Arini aku memasak lagik. Kali ni aku masak masakan atas permintaan hubby ku. Semalam dia beli daging nak suh aku masak beefstick. Aku blajar masakan nie dari mak aku. Nie memang masakan feberet kitaorg sekeluarga sebab mak slalu masak... kalu ari raya mmg satu kemestian tuk masak beefstick nih.... selain tuh, rasa dia mmg nyami! nyami!...wallaaa!!!!

So harini pepagi aku da bangun tuk kemas umah and basuh sumer baju² yang tertunggak selama seminggu tak berbasuh...hahaha... kerja besar dibeuknyer.


So pas settlekan sumer aku gi kedai belakang umah, gi cari barang-barang yang sewaktu dengannyer tuk aku memasak arini. Kol 9:00pagi aku start masak... then masak + basuh pinggan-mangkuk + kemas dapur aku pun siap dalam kol 11:00pagi, jadik ini lah makanan tuk breakfast n lunch kami sekeluarga... kwang..kwang..kwang...


Sayur campur untuk masakan sampingan....

... serta sambal telur tuk penambah lauk...

dan yang penting...ini dia beefstick nyer...


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment