Wednesday, June 24, 2009

Dugaan..

Aku nak meluahkan sesuatu dlm blog kesayangan aku nih! Harini gie kerja mmg banyak dugaan... pepagi gi keje dah hangin! keadaan jadik kelam kabut! Arini la dalam sejarah unit aku ajurkan kursus terpaksa berpindah-randah sebanyak 3 kali. Fuhhh... penat ooOOoo...malu pun ada. Puncanya... ada org lain wat kaco! sabo je la..

Actually aku da plan n booking serta confirm lebih awal dengan pihak tertentu tuk kursus aku nih... tapi ntah camner ada satu function yang bikin rosak ana nyer program lah!... leh lak berebut dewan yg aku guna tuh! masalah nyer aku x dapat apa² makluman dari pihak yg jaga dewan... ada ke patut! Melenting la bos aku!


Last².. oleh kerana function tu melibatkan org pertama di universiti aku nih n melibatkan orang luar.. aku terpaksa mengalah dgn x rela demi menjaga nama baik universiti aku nih. Yang sebenarnya function aku dah bermula separuh jalan... dan terpaksa pindah ke tempat lain lepas break pagi. Malu gakz dgn penceramah, dah la pagi start lambat sbb ada kekecohan berebut guna dewan... ni plak kena pindah.... so terpaksa lar explain situasi yang berlaku pada penceramah dan peserta. Tapi malangnya bilik yang aku dipindahkan cuma dapat guna sehingga lunch sebabnya bilik tu telah di booking oleh orang lain tuk satu meeting... lagik skali aku terpaksa pindah tempat baru. Adusss...tuhan je yang tahu camner perasaan aku nih!


Sebenarnya keadaan camni menyebabkan aku terpaksa re-confirmkan dengan banyak pihak. kpada penceramah² yang telibat untuk ari ini.... terpaksa cal dorang semula maklumkan tempat baru. Tau² jela penceramah sumer melibatkan Prof.²/Dr.... bkn senang nk berurusan dgn dorang. Pastu kena maklumkan pada caterer makanan.. sampai kakak umi tu complain... "ko wat akak cam bola arini... kejap sini...kejap sana...." ermmm pe leh wat... bkn sengaja kak tapi da terpaksa. Dugaann...dugaaann..!!!!

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment