Thursday, December 3, 2009

Blackout!!!!!!!

Gulap guliter dunia PC aku!
Dua bijik mata ajer yg nampak! mata saper? mata aku ler!
What to do???? sambung wat kijer ar...
abih xsempat save file tadi camner?..tanggung sndiri ar!
nie lar masalah beso aku kat opis...kejap² blackout...lain kijer x dak
bangunan baru setahun jagung tapi masalah bnyk bebenor
tiap ari blackout!!
sehari dekat 10x blackout!!!...rosak PC aku ooittt!!!...
da rosak nak kena wat report..
org amik report pun da bowing nak layan...
sape aku nak salah kan?
balckout satu hal...pastu xdak air....
kalu ada hajat besar camner?
xdapek nak nolong oiii..!!!
itu baru citer air n api...lom citer air cond lakz
tiap minggu mesti xdak air cond
kalu da de aircond lakz...malu² je dia kuar..xrasa maa..
nak kena cal wat report lagik!
tukang jwb cal pun naik bowing
tau bowing dorang jew...
bowing aku sape nak ngadap?
aku nak salahkan saper?
bangunan ni ka?
kontraktor ka?
yg menyelenggara ka?
xkan bos aku kot?
waduss!!....(tengok cermin sambil tepuk dahi!)

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment