Friday, May 11, 2012

Tengok Hoki

pas mkn mlm...redah bukit serindit
ku sangkakan games yg sedang berlangsung adalah team mesia
sampai jer..ternyata ramalan aku salah
rupa2nye team mesia da lawan ptg td..melepas akak!
yg sedang berlangsung adalah team pakistan vs korea
so aku pun layaaannn je la tgk games dorang
gamat la jugak stadium mlm td...
yang paling menarik bg aku bukan perlawanan dorang..
tapi pasukan sorak..bersemagat gitu!
PAAKISSTAAANNN!!...PAAKISSTAANNN!!...PAAKISSTAAANNN!!
nie la dia pasukan sorak untuk pakistan...
sampai ke titisan terakhir dorang setia bersorak untuk menyemarakkan semangat pemain
kesetiaan dorang terbalas dengan kemenangan pakistan 6..korea 1

antara gambar yang aku sempat tangkap semasa game

ni pula jadual games akn dtg..
tahniah team mesia sbb layak ke peringkat akhir.... pada 13 mei
dan akan berjumpa ngn team pakistan
mesia BOLEH!...kompem leh johan nyer..aminn
insyAllah kalu xde aral aku PASTI akan gi tgk final games tu!
tungguuuuu....

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment