Sunday, July 15, 2012

Sarapan pagiku yang sempoi..

pas solat subuh..pewot da menyanyi..
terasa lapo sesangat
mula la pala ni pkir nak makan memacam
then trun bawah bukak peti ais
cari something leh makan...
tetiba terpandang telur yang hubby beli aritu masih belum terusik
da terbayang..kalu dpt makan sambal telur ngan nasi panas pun sodap....perrghhh!!
pastu pkir balik..nak kene masak ke???
usha-usha bahan..
ermm...xde benda nak masak
bahan yang de skrg..
burger, baki sayur kubis aritu and telor
rumah aku ni simple je...janji de sambal sumer selera makan
last2 aku wat keputusan tuk masak
tetiba plak rajin
ni la org cakap...rajin xbertempat
nak masak time xde bahan
tapi xpe la...lagipun pagi ni hubby de lawan bowling
so xyah la susah2 nak kuar sarapan lagi
sarapan aje kat umah ni ha
hampir satu jam aku bekungfu di dapur
so ini la hasil menu sarapan pagiku yang sempoiiii
sambal telur
daging burger tadi aku masak ngn sos xtau la resepi ape...tetiba plak dapat idea
kubis goreng
siapppp!!....da xsabo nak makan ni...bismillah....
opssss!!....lupa...jemput makan....:P

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

6 comments:

  1. smpoi pun terliursaya kt sini

    ReplyDelete
  2. ena.. sempoi simple pun brjaya gk buat kita kenyang tgk gambar resepi kat atas.. kecur liur...eheeee....

    ReplyDelete
  3. hehehe... sama le kan, kita pun suka bekfast nasi. kalau tak makan nasi panas panas. kita makan nasi goreng..

    ni le namanya perut melayu. asyik nasik je. hehehe.

    BTW thanks datang umah saya. saya datang umah awak pulak yer & follow terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he3..btul tuh....nasi juagk sedap kan...lagi makan time panas²
      pape pun..time kasih sebab sudi jugak dtg umah kite yang tidak seberapa ni...time kasih jugak sbb sudi follow....

      Delete