Wednesday, October 24, 2012

kemalangan


windunye..
lama rasanya tak kunjung kat sini
banyak lak urusan sejak akhir2 ni..
arini agak free...so terus je aku kunjung ke sini

aritu aku terima berita yg mengejutkan
my best fren kemalangan
syukur Alhamdulillah sebab dia tak pape
cuma kereta dia aje yg agak teruk
kete yang dia langgar pun teruk jugak
menurut ceritanya..dia cuba mengelak kereta di hadapan yg tiba2 break kat tgh jalan..
tapi malangnye terlanggar jugak di bahagian tepi kereta tersebut

semasa kejadian, dia sempat call aku
aku dengan segera bergegas ke tempat kejadian
sesampai je kat ctu tengok dia da terduduk kat tepi jalan...sebab terkejut..kesiannn
yela kan...kalu kite kena pun memang da gigil satu badan...
langsung tak gerak dalamn kete tuh!
syukur la dia tak pape...just sakit sikit kat bahagian dada
sebab terhentak kuat kat stereng kete..
aku sempat jugak mejalankan tugas aku sebagai wartawan tak bergaji
dok tangkap gambo2...hahahaha..
inilah di antaranya..

ni la kete member aku tuh
remuk bhgn tepi-depan
tayar dia pun pecah
 
ni pula keadaan kancil yang member aku langgar
terus terseret ke longkang
pemandu kancil ni seorang student
student foreigner lak tuh...dr iran kalu tak silap aku
kete ni plak...kete sewa...
 
tapi tu la...
bila da langgar belakang nih..
ada payah ckit kan..
sure kite dianggap salah dengan alasan follow dekat..
tapi kadang2 tu aku tak berapa nak setuju
tapi nak wat camne..da undang2 kat mesia camtu..
hape pun tak bole!

















TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

1 comment:

  1. betul2..
    tapi agak teruk juga ni. thun lpas suami ada terxcidet sikit.langggar divider highway. teruk juga la pintu sebelah driver..

    ReplyDelete