Friday, September 18, 2009

Bebuka ngan Jaja's Company

Selasa lepas aku berpeluang berbuka ngan jaja. Dia bawa adik, ijah n tunang tersayang dia berbuka bersama. Kami berbuka di Seri Percik Malim. Memang seronok n gamat kedai tu dibueknyer kalu ada si jaja nih. Org dok pandang pun kt org wat duno jer. Aku lakz bawa anak² aku, hubby xder sebab dia ada function umno. Berbuka bersama Ketua Menteri Melaka. Anak² aku terutama si kakak mmg xcited nak bebuka ngan untie J dia..hahahahaha. Kiteorg ada ajak teh berbuka sama, tapi dia xleh datang sbb tgh mengecap umah!. wah! raya sakan la kawan kite sekok tuh ek! Yang x tahan tuh, umah dia tetap ijau mcm madrasah.


Malam tu jaja oder satey 50cucuk n ABC evolusi tuk dia, adik n cik abang dia. Aku lakz makan mee bandung, kakak plak makan nasi ayam percik. Tapi cian jaja n company x dapat order makanan lain sebab dia dtg da lambat dah masuk waktu berbuka baru sampai, kalu nak order makan lain mesti berjam² nak tunggu. Sedangkan makanan si kakak yang da order dari pukul 6.40pm pun leh dapat 7.40..satu jam tuh. Seb bek satey sempat aku ordr kan lebih awal dapat la dia alas pewot ckit.

Tapi tu lar..aku terlupa ambil gambar saat² manis nih. Padahal aku bawa camera malam tu. Disebabkan seronok borak n gelak, sampai terlupa nak tangkap gambar daaa...ni sumer penangan lawak si jaja buek aku lupo!

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment