Saturday, July 18, 2009

Gambar terbaru Fatin..

nie la dia gambar terbaru anak aku yg kecik tu....berbasikal kat umah 'abah' (datuk)....
yang bebenornya nie basikal sepupu dia yg dok kat umah abah...dia mmg suka balik cni sebab byk kawan n byk basikal huhuhuhuhu...leh main sesama sepupu dia...
nie la sepupu dia yg dia suka sebut² kalu nak balik kpg...puteri namanya...sama umur kalu ikut tahun...tapi ikut bulan, ank aku tua 3 atau 4bulan dari puteri....

tgk tuh! sumer basikal dia nak test...nie basikal abg sepupu dia...si Amal

yg ni plak, adik si puteri...baru lahir, baru 40hari, maknyer pun lom abih pantang lagik...aku ambil gambar dalam buaian jer...sbbnyer dr aku datang sampai aku nk balik dia tido jer.....


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment