Thursday, February 5, 2009

Aku Geram..!!!!!!!!!!!!

Arini kat opis, aku dikejutkan dengan sesuatu yg x leh aku lupakan...aku dipekenakan oleh member d opis....uuwwaaaaaaa...!!!!!....nak marah pun ada....tp mmg dah marah pun..!
Kat opis, dlm unit aku...aku mmg simpan sumer kunci kabinet....lg pun aku mmg rela menyimpannyer sbb ia menyenangkan aku bila nak pakai....abih member aku ni dok berlakon nak mintak kunci dr aku la kononnyer...seselalu dia leh amik sndiri tp arini dia mintak aku amik kan...aku pn dgn rasa nk tolong pun cari la dlm almari d meja aku ni...
Dalam kapla aku, just fokus pd kunci je la...n aku tgk satu kunci da ilang....dlm aku cuba nak carik..tetiba aku nmpk tikus itam (tikus getah gupernyer).....aarrggGGGhhhHHHhhh..!!!!!! pe lagikkk...menjerit la aku...satu opis dgr...kuang ajor!!!..buek malu betul!!!...da sumer dok dtg kat meja aku nak tahu pe yg terjadik...glemer i skjap!....sib bik aku jerit satu harkat jer...kalu lima harkat mau bos dlm bilik dgr....padah dibueknyer.....abih member yg pekenakan aku tu gelak sakan sampai nak golek² kat lantai tgk aku terkejut...kureng asam! hishhh..mentang² la nama aku dah seakan nama tikus ...d'org persendakan aku eh!..xpe!..xpe!..ada lori ada bas...

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment