Saturday, February 7, 2009

Manik Baju Mak Lang



Manik ni aku jahit masa cuti sem aritu. Tapi arini baru aku ambil gambar manik tu. Masa hantar aritu x sempat amik gambar sebab dia nak bj tu siap cepat untuk di pakai gi satu kenduri kawen. Katanya umah dato' so kena la dia pakai glemer dr yang biasa. Memang tebal manik aku jahit ni...hampir seminggu gak nak abiskan. Untuk wat manik camni, ongkosnye mmg lebih ckt...manik yg kecik² tu byk d gunakan....yg besar tu pun, boleh tahan jugak mahal harganya. Tapi xper janji mak lang aku puas ati n suka ngan patern aku wat tu. Ngelip-ngelip bila dia pakai, lebih² lagi waktu mlm...hehehe...

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

2 comments:

  1. Pergh... ajer giler koleksi akak. Agak2 berapa ratus pasang dah tu? ntah bila la tgn nih nak berseni...hihi..

    ReplyDelete
  2. hehehe..sampai x terkira dek jari tgn n kaki ni kot

    ReplyDelete