Saturday, February 7, 2009

Hobi Bersama

Aku ngan anak sulung aku si kakak skrg ada hobi bersama. Hobinyer kt org sdg giat mengumpul koleksi "tudung ikin". Asal gi shooping jer, mesti mata melilau dok carik "tudung ikin" yang cantik². Asal berkenan jer mesti belinyer. Skrg merata-rata org pakai tudung camtu...tgh hangat fesyen tu ar. Memula aku x dak ar suka sgt, tapi try gakz beli satu, bak kata owg jawa pun nak testing² try-menery la kononnyer...abih bila pakai nmpk cantik plakz!...hubby aku x suka memula tgk aku pakai..dia kata cam indon..hehehe..tapi lelama dia dah leh accept. Satu lg kelebihan yg menyebabkan aku suka tudung ni ialah dia senang nak pakai...just sarung je. Cepat dan ringkas!

Ni lah model antarabangsa yg aku jemput khas untuk memperagakan fesyen 'tudung ikin' ni.

Ala-ala wanita muslimah..hihihi...tudung ni pun aku beli tuk kemudahan si kakak pakai gi tuisyen. Byk juga color yg aku dah dapatkan untuk dia pakai. Yg warna hijau tu pilihan si kakak...dia yg pilih tuk beli. Yg warna coklat tu plakz feberet aku....aku slalu pakai yg tu.

Yang warna itam tu, biasa aku pakaikan untuk fatin...sbb tudung tu bersaiz kecik ckit. Lg pun dia tu kalu tgk aku n kakak dia pakai tudung dia mesti nak join venture skali. Yela dia pun de perasaan nk glemer gakz ek! Tapi biasa kt org ank beranak share² pakai....


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

2 comments:

  1. amboi2 kemain anak dara dua org nih jadik model. mamanyer bila plak nak jadik model.. haha..

    ReplyDelete
  2. mama dia model di balik tabir jer..hahahahaha

    ReplyDelete