Thursday, January 29, 2009

Cuti ler..

Aku sambung cuti raya cina....aku apply 3ari cuti, so seminggu la aku x kijer...tapi malangnyer ari jumaat aku kena kijer gak sebab cuti di bekukan....ermmmm...boring btul la. 2nd cuti raya cina aritu aku blk kpg...kbtulan kakak aku dr KL balik. Riuh umah mak aku cucu² dia balik....dari kakak aku jer dah 6org...aku 2 org...dr abg aku lakz 2org dan dari adik aku yg dok kat umah mak aku lak 1org. Walaubagaimanapun mmg seronok....mak aku mcm² msk. Lagipun aku da lama x jumpa dorang tu....ermmm da bsr² ank dia....ank kakak aku yg sulung. aqila, da 13thn...wah da cam anak dara, cantik plakz tuh...tinggi da sama cam ibu dia. Haiiii cpt la menantu ko nanti kak long oi....kakak aku ni lain ckit....dia nyer perangai kuat bercakap...wahhh penat ooOOOoo layan citer dia yg x berhenti² tu. Byk bebenor yg dia nak citer, maklum lar da lama x jumpa...raya aritu pun x sempat jumpa, dia blk kjap jer...sebab dia ni berniaga sndiri...so x leh la slalu tinggal kedai, lagi anak² dia ramai yg da skola tu yg ssh ckit nak blk lama².

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment