Wednesday, January 7, 2009

Kete..oh..Kete

Aku x tau la pe salah aku dah wat smlm....mybe tuhan nak duga aku kot...memula kete aku bateri weak, puncanya salah aku gakz...lupo nak tutup lampu keter ms dok parkin kete kat bawah....aduss...sib baik de hamba allah yg prihatin n kenal ngan keter aku yang glemer tu brthu...(tenkiu la kawan). Pe lagi aku terus turun n gi tutup lampu...malang nyer pastu kete aku x leh nak start.....wadussssss!!!......x dpt nk bayang kan kerisauan melanda tahap gaban tuh! Tapi sib bik la gamai yang sedia membantu aku masa nak balik smlm terutama kenkwn kat opis....de yg try jumper kan bateri... finally, dorang tolong tolak kete n tetiba leh start...Alhamdulillah....tenkiu kenkawan...Allah saja yg boleh membalasnya.
Satu hal lagikkk....tetiba kunci kete aku lakz jammmeedd.....Ya Allah.....dugaan datang lagik....kete aku x leh nak lock... ceq x tau la pasai apa....so smlm seharian kat pankin tu keta aku x berkunci...gamble n tawakal je bior dia camtu. Balik aku terus gi bengkel kete...suh pomen tu nengok kan bateri aku, dia kata bateri aku masih OK....so xyah lah aku tukar baru...lagi pun bateri aku tu baru je tukar thn lepas....then... aku tunggu hubby aku balik, suh dia tgk kan pintu kete tu....dia terus gi bengkel...sib bik bengkel dekat ngan umah aku.....pomen tu kata, lock aku tu dah jammed. Terbang gakz RM100 ++ dok betul kan dia....ermm....time² cam ni la dia nak wat hal kan. Tapi x per la...itu sumer pengalaman. Alhamdulillah.. Allah telah permudahkan ape yang berlaku semalam.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment