Wednesday, January 14, 2009

Forum Kekejaman Israel...


Boneka Israel yg kami bakar...




semangat yg d tunjukkan oleh student² d Melaka ni...



antara poster yg sempat kiteorg buat...


Arini aku hadiri Forum Kekejaman Israel Terhadap Rakyat Palestin. Ramai gakz pemimpin yang turut serta tuk forum tu...aku xder ler dok dgr sgt...tetau je la kalu da jumpa kenkwn....berforum la sesama sndiri....hua ha..ha..ha...alaaa biasek ler....

CM Melaka pun de gakz....dia beri forum yg terakhir skali...lps tu...kite dok turut bakar patung (boneka israel) bagi menunjukkan protest kite kepada kekejaman mereka.
Forum ni gakz dihadiri oleh penjawat awm d mlk ni....selain tu student dr Palestin yg dok blajar d mlk pun join venture. Mesti dorang terkenangkan kampung halamn dorang kan....

Selain tu, sebelum aku gi forum tu.... bebudak opis aku yang sesama pegi sibuk dok wat sepanduk...bebudak lelaki ar...aku pun tolong sama....cehh..penuh smangat tuh....

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment