Thursday, January 8, 2009

Karangan

Hari nie anak aku kena wat homework bertajuk Kasih Sayang Ibu Bapa....cikgu BM dia ckp kena wat x lebih 50 patah perkataan...aku sempat gakz baca...dia tulis...
" Saya menyayangi ibu bapa saya sepenuh hati saya. Jasa mereka dalam membesarkan saya tidak terhitung banyaknya. Saya akan membalas kasih sayang dan jasa mereka dengan berusaha bersungguh-sungguh mencapai kejayaan dengan cemerlang untuk membantu mereke di hari tua. Semoga dengan kejayaan saya mampu memberi senyuman buat mereka sepanjang hayatnya. "

Wah power gakz ek....touching pun der....tp aku de gakz bantu dia ms wat karangan ni...just adjust ayat² mana yg sumbang sumbing....tp ok la tu kan...dia pun br darjah 4.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment