Monday, January 5, 2009

Manik tuk baju Deng...


Amacam?? ok x manik aku jahit nie?...haa..ni baju tuk member aku...menjahit manik salah satu hobi terkini, tersensasi n terlatest aku untuk abad ini...baju nie aku baru habis jahit semalam. Dalam banyak² jahit manik...patern ni lah paling mencabar, tercabar, dicabar dan bersabar bg aku tuk blajar dulu....bape kali dok bukak...jahit..bukak.. jahit balik sampai jadik. Tapi ok la x sia² akhirnya aku dpt gakz menerokai...mendalami...untuk mendapatkan teknik camner nak jahit dia. Bak kata mak aku.."Usaha Tangga Kejayaan"..tul x? Korang kalu nak berguru leh aje..aku leh ajar. Bak kata cikgu aku...Ilmu jangan disimpan...perlu dikongsi bersama...banyak kita memberi..banyak yg kite akan trima.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment