Tuesday, June 26, 2012

Ooooohh pujaan hatiku...

oooohhh...pujaan hatiku
bertuah rasa setelah memilikimu
setelah sekian lama ku menanti dengan penuh kesetianku
kini kau telah menjadi milikku sepenuhnya
kau sentiasa di dalam genggamanku
kau sentiasa menjadi tatapanku
menyentuhmu adalah saat² kepuasanku (cewah!)
kau lah teman saatku kesunyian.....
kau lah teman saatku berduka
kau lah teman saatku gembira...
kau lah pujaan hatiku...LUMIA900...
ceh! berjiwa-jiwi plak aku arini ek!
yang bebenornye arini genap 3 minggu aku da menggunakan LUMIA 900 ni...
ni la warna yang menjadi pilihan aku....dan merangkap warna feberet aku...biru laut
lama da aku tggu hp ni kuar...sejak awal thn aritu
bukan tak nak pakai yang model 800 nyer..tp...
model tu masih tidak memenuhi citarasa aku
berbanding dengan model 900 ni...ia lebih besar saiznye
kelebihan keduanya, ia mempunyai dua kamera depan dan belakang
walaupun skrg samsung menjadi pilihan ramai...
namun aku masih TETAP setia dengan NOKIA....
TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment