Aku sambung cuti raya cina....aku apply 3ari cuti, so seminggu la aku x kijer...tapi malangnyer ari jumaat aku kena kijer gak sebab cuti di bekukan....ermmmm...boring btul la. 2nd cuti raya cina aritu aku blk kpg...kbtulan kakak aku dr KL balik. Riuh umah mak aku cucu² dia balik....dari kakak aku jer dah 6org...aku 2 org...dr abg aku lakz 2org dan dari adik aku yg dok kat umah mak aku lak 1org. Walaubagaimanapun mmg seronok....mak aku mcm² msk. Lagipun aku da lama x jumpa dorang tu....ermmm da bsr² ank dia....ank kakak aku yg sulung. aqila, da 13thn...wah da cam anak dara, cantik plakz tuh...tinggi da sama cam ibu dia. Haiiii cpt la menantu ko nanti kak long oi....kakak aku ni lain ckit....dia nyer perangai kuat bercakap...wahhh penat ooOOOoo layan citer dia yg x berhenti² tu. Byk bebenor yg dia nak citer, maklum lar da lama x jumpa...raya aritu pun x sempat jumpa, dia blk kjap jer...sebab dia ni berniaga sndiri...so x leh la slalu tinggal kedai, lagi anak² dia ramai yg da skola tu yg ssh ckit nak blk lama².
Thursday, January 29, 2009
Sunday, January 25, 2009
Shooping..
gelang huruf tuk ina....
getah rambut pilihan ina...
kasut si fatin...
ni lak pilihan hubby aku jenama Dr. Carden
Tadi aku gi MP (Mahkota Parade), gi n family. Tujuannya nak jenjalan cuci mata....saje nak abiskan masa...dok umah cam boring jer....
Dalam jalan² tu aku sempat belikan hubby aku n Fatin kasut....terbang gak RM150++ xper lar utk famili gakz kan...
Anak aku yg kecik tu, si Fatin...x sabar nak bergaya cam org besar....selalu kebas kasut aku n kasut kakak dia yg glemer, kasut dia, dia x suka pakai...tu yg membuatkan aku membeli kasut yg de butterfly n ada batu yg kilat² cam artis, cam kasut org dewasa....moga² pasni dia x kebas kasut aku n kasut kakak dia.....kasut ni pun sekaligus merupakan hadiah birthday dia yg ke 2tahun yg belum dicelebrate lagik.....sebab cadang nk celebrate skali ngan kakak dan ayahnye bulan 2 nanti...tapi hadiah da bagi dulu...hehehehe...
Kasut tuk hubby aku plak....aku beli sempena meraikan result yg aku dpt tu...so bg la smthing tuk dia tuk ucap mekaseh....dia hepi dpt kasut tu, lg pun kasut lama dia tu da uzur so ms yg sesuai tuk aku tukarkan yg baru.
Tuk kakak plak....dia dapat getah rambut, sebab kalu gi skolah slalu dia x ikat rambut...so aku belikan la dia...aku bior dia pilih mn getah yg dia suka.....satu lagi aku belikan gelang huruf yang mnjadi trend bebudak masa kini....dia kata kat skola dia kwn dia sumer pakai gelang camtu...so dia nak la pakai gak.
Tuk kakak plak....dia dapat getah rambut, sebab kalu gi skolah slalu dia x ikat rambut...so aku belikan la dia...aku bior dia pilih mn getah yg dia suka.....satu lagi aku belikan gelang huruf yang mnjadi trend bebudak masa kini....dia kata kat skola dia kwn dia sumer pakai gelang camtu...so dia nak la pakai gak.
