Sunday, January 25, 2009

Shooping..


gelang huruf tuk ina....

getah rambut pilihan ina...

kasut si fatin...

ni lak pilihan hubby aku jenama Dr. Carden

Tadi aku gi MP (Mahkota Parade), gi n family. Tujuannya nak jenjalan cuci mata....saje nak abiskan masa...dok umah cam boring jer....

Dalam jalan² tu aku sempat belikan hubby aku n Fatin kasut....terbang gak RM150++ xper lar utk famili gakz kan...

Anak aku yg kecik tu, si Fatin...x sabar nak bergaya cam org besar....selalu kebas kasut aku n kasut kakak dia yg glemer, kasut dia, dia x suka pakai...tu yg membuatkan aku membeli kasut yg de butterfly n ada batu yg kilat² cam artis, cam kasut org dewasa....moga² pasni dia x kebas kasut aku n kasut kakak dia.....kasut ni pun sekaligus merupakan hadiah birthday dia yg ke 2tahun yg belum dicelebrate lagik.....sebab cadang nk celebrate skali ngan kakak dan ayahnye bulan 2 nanti...tapi hadiah da bagi dulu...hehehehe...

Kasut tuk hubby aku plak....aku beli sempena meraikan result yg aku dpt tu...so bg la smthing tuk dia tuk ucap mekaseh....dia hepi dpt kasut tu, lg pun kasut lama dia tu da uzur so ms yg sesuai tuk aku tukarkan yg baru.
Tuk kakak plak....dia dapat getah rambut, sebab kalu gi skolah slalu dia x ikat rambut...so aku belikan la dia...aku bior dia pilih mn getah yg dia suka.....satu lagi aku belikan gelang huruf yang mnjadi trend bebudak masa kini....dia kata kat skola dia kwn dia sumer pakai gelang camtu...so dia nak la pakai gak.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment