Friday, April 24, 2009

Geramnyer Akuuuuu..!!!

Cesssss......tetiba aku geram kat seseorang......!!!
Arini kat opis aku wat kijer cam biasa la....mmg skrg ni unit aku tgh waktu puncak...tgh beezeee ngan preparation tuk kursus n pekse yg akan di adakan bulan 5 sampai bulan 6. So, tiap ari mmg de jer envelope/surat n borang submittion tuk attend kursus n pekse kat unit aku nih...
Tgh aku syok wat kijer...tetiba bos (bilik dia blkg meja aku jer) pggl aku..tanye si pian ader ke x?..aku pun panjang² kan leher ku yg dah mmg jinjang ni dok cari pian..mmg dia ada kat tmpat dia..so aku pun jerit.."Pian, mem panggil" then, dia pandang aku n angguk².... pastu aku pun sambung ar wat kijer...
Tetiba pian dtg kat tmpt aku, singgah nak bagi envelope....sblm dia masuk bilik mem....pastu dia blah x kata pape n masuk bilik mem. Aku pun stop wat kijer jap n bukak envelope tuh!... ada satu kertas...aku tarik kuar la...ingatkan borang/surat yg berkaitan kursus...tp...rupa²nyer.... satu kertas yang bertulis.. "HA! HA! HA! WA KENA BEB!" perrrgghhh!!!! terbakar ati aku nih!.. Piaaaaannnnnnnnnn!!! ko kena kan aku eh!!!!.... dia dalam bilik mem dok singai² pandang aku... kureng asam punyer budak..!!. aku pun hangin la marah² dia pas dia kuar bilik... abis paper clip aku sekotak nih dok baling² kat dia sampai petang......geram punyer pasal!... nak sekeh pala dia...ank org plakz! x berani gua!...dah la bebudak kat opis ni dok gelak² aku.... cessss bedebah jebat!!!
Hishhh... kalu nak tau..ni lah kali kedua aku kena buli tau..aritu sekali pasal tikus getah dia letak dlm kabinet aku....menjerit aku sbb terkejut....gempakz satu opis.....kali ni plakz "Wa kena Beb!" cehhh....camner nk balas demdam ni ek!.... pikir..pikir...! ada lori ada bas.....

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment