Wednesday, April 15, 2009

Yuuhuuuuuu...i'm back!

Adusss..lama x update blog ni. Windu pun ada...huhuhuhu..
Skrg ni tgk final exam...tggal satu paper jer lagi, 25 ni exam, so kapla x la berat sgt. Pastu...leh bersuka ria...ni la ms yg aku tunggu² iaitu cuti sem.

Arini aku cuti...public holiday, tuk negeri Melaka jer...sempena sambut Melaka Bandaraya Bersejarah. Tiap tahun 15 April mmg cuti umum. So kesempatan yg der ni aku amik tuk berceloteh skjp dalam ni...hehehehehe...

Perkembangan terbaru....aku cam biasa jer...cuma semakin tuo..hahahahahaaa..
Anak aku yg sulong plakz...baru abis pekse kat skola dia...result masih lom dapat lg....harap² dapat result yg bagus.
Then, ank aku yg kecik plakz....semakin pandai bercakap....ermmm...xlarat nak layan dianyer ckp...ponet akak!
And..my hubby plakz....sedang menjalani kehidupan pekerjaan yang x tau pe kesudahannya....yela tau² jela kegawatan skrg...kilang dia cam idup segan mati xmau...ermmm berserah je la....

Arini, sarapan pagi aku msk mknan paling simple n senang...bubur nasi...hahahahahaha..bukan per, teringin nk mkn. Dah lama x makan bubur...aku ni mmg penggemar bubur nasi. Dulu masa lom kawen mak selalu wat sarapan camni. Kami adik beradik mmg suka makan bubur nasi. Aku goreng ikan bilis + kacang tanah + bawang....then makan + bubur nasi + kicap...ermmmm sodaaappp...si kakak pun selera makan..."delicious" kata nyer. Si kecik tu plakz mmg suka makan kacang....ikut ayahnyer. Sebenarnya aku jarang msk camni kat umah sbb hubby xsuka mkn.....tapi arini dia kerja....so aku anak beranak la yg mkn. Lepas hajat aku nak makan ...hehehehe..cam ngidam plaz ek!


Nie lar bubur nasinyer....antara resepi untuk membuatnya adalah:
Beras, garam dan air...selamat mencuba....

Haaaa...nie lar yang membuatkan bubur itu sedap dimakan selain dari kicap....ratah gitu je pun sodap!


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment