Monday, June 15, 2009

Kat opis lagik!

Skrg da kol 10.40malam, aku masih kat opis. 3 ari berturut nie mmg aku kena balik lambat coz kena standby untuk presentation penggubal soalan pekse PTK. Ermmm...da mlm baru la dorang de masa nak present, x pernah nak dapat time opis hrs.. tension! Tak tau la kol bape abis nih!. Ada dua orang lagik yg lom present!. Panel ni pun lama sangat soal jawab nyer... aku ni nak balik, tapi cian plakz kat bos aku...kami berdua jer pompuan yg der skrg nih!...hissshhh sabo jer!

Nie la gaya nyer kalu musim PTK da tiba.... last 2 wek sibuk ngan kursus PTK tuk pensyarah. Pastu sibuk ngan persediaan tuk next nyer program. Abih ni sambung tuk pekse PTK tuk staf sokongan nx wek sambung seminggu lagik kursus tuk pensyarah lagik. Pas abis tu lak sambung aku kena gi BTN... Waduhh!..tetiba aku tgk jadual dalam diari aku penuh seadanyer. Tapi ok la jugak x la ghaser idup ni boringgg...!!!

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment