Tuesday, July 7, 2009

Fuhh..letihnyer..!

Alhamdulillah akhirnya berakhir jugak kurus BTN aku nih! Semalam aku baru balik, letih dia jgn cakap ar... memang penat giler!. Semalam sampai umah x sempat² kemas brg lagik tinggal depan pintu terus aku qadaq tido..arini amik cuti nk settlekan baju² kotor n sambung tido.

Jadual kursus ni mmg padat. Tidur lakz kat dalam dom, cam budak skolah. Bilik mandi 3buah, bilik air 2buah, tapi untuk kegunaan 22orang. Bayangkan lar camner padat n berebut² nk guna. Kalu lambat mandi, lambat la siap. Pastu datang kelas xleh lewat kena awl 10min dari waktu yg dijadualkan. Tension n stress gak memula tuh! tapi pas da bape ari da leh suaikan diri. Bisa di atur!

Hari pertama jer kepenatan mmg da terasa, dtg kelas dgr ceramah leh lakz tertido. Hishh.. sabo jela.. mana taknyer, pagi² kol 4.30 da kena bangun n mandi coz de smayang jemaah kat surau. kedatangan wajib!. Pastu jadual malam sampai kol 11 lebih. Balik lom tentu leh tido terus. Nak tggu turn gn bilik air lain, tggu turn nk gosok baju lain, last² kol 12 lebih br tido. tupun kalo mata ni cepat nak lelap. da tuh tido nyamuk byk! kejap² terjaga...hishhh dugaan tuh!

Peserta² BTN tuk group aku nih selain dari pat keje aku byk dari MSN (Majlis Sukan Negara), KDN (Kementerian Dalam Negeri), dan dari Jabatan Pendidikan. Seramai 117 orang kesemuanya. Ramai.... tapi dorang ni sumer mmg bes, sng la bergaul ngan dorang.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment