Thursday, November 12, 2009

Dapat PC baru!

Akhirnya dpt gak aku PC baru setelah sekian lama aku tunggu. Gumbira xterkira. Semangat baru nak wat kijer sampai nak balik kol lima pun rasa sayang je nak tinggalkan meja...cewah! sejak dapat ari senin aritu baru la semalam aku kesempatan bermesra-mesraan ngan pc baru aku nih, maklumlah tgh kebzan skrg nih. Dari bulan 11 ni sampai bulan 12 unit aku akan sibuk dengan bengkel. Ermmm.... sib bik jadual bengkel x tembung ngn jadual class n exam aku, Alhamdulillah.

Cakap psl exam, sabtu n ahad nie mild-term exam aku. Risau nih! x abih menelaah buku lagik nih!. Sib bik 2 je subjek ada mild term, x la berat sgt pala nih!. Good luck tuk aku!


nie lar pc baru aku..amacam! ganas x wallpaper aku?


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

2 comments:

  1. Salam...singgah jap..Nama panggilan kita sama spelling jer lain...kita lahir yhn yg sama bulan je lain kot... he he E-na...www.e-nalovelykitchen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. uikk..iyo lah...salam ena. xsangka leh sama nama ek! pape pun tq coz lawat blog sy.

    ReplyDelete