Thursday, February 16, 2012

Aje Giler!




surat jemputan...beres!
surat lantikan...beres!
permohonan pembelian...beres!
minit surat...beres!
yang tak beres lagi...poster KIK
tengah syok-syok design..sambil sumbat telinga
dengar lagu awan nano..tetiba
plup! message LM masuk



deng: da nak lunch..nak kemana?
aku: uik..nak g foya2 ker?
deng: aku tgh boring ni...
aku: nak g mana beb?
deng: ntah
aku: paling dekat..mydin ler
deng: k jom..nak aku amik ko skunk ke?
aku: yep..jom

aku dgn semngat turn bwh
tungu punye tunggu
deng tak sampai lagi
hangin nih!
aku anta sms
wei..ko dtg ke x?
jap..adik angkat ko nk jumpa aku jap
tensionn!! (dalam ati berkata...dtg la sok2 je..hishh!!)
aku pun dgn kesabaran tgu la kjap
10 minit kemudian...satu kete cam ribut break depan pintu
sah..da sampai

tiba mydin...memasing otak kosong
tatau arah tuju
tetiba aku teringat nk survey hp nokia baru
ces...kedai ni kata stok tak sampai lagik..ampes!
tension !!!
jenjalan tgk tudung..baju..aku boring
beb...jom nek atas ....
tetiba deng dapat idea....wei..jom karok!
kite org bayar 4hinggt tuk 5 lagu
lagu pilihan utama aku...dari Wing..Awie (tajuk lupo)
lagu kedua pilihan aku..Ella (rama-rama)
lagu pilihan ketika dari deng...Ziana Zain...kelas ko maria! (tajuk lupo)
tapi yg pasti semput nyanyi lagu dia..
lagu keempat..deng pilih lagu Slam..(tajuk lupo jugak)
lagu last...deng yg pilih jugak..lagu Siti...yg kelakarnya..lagu raya..(patut??)
melalak la kiteorg sepuasnye lepaskan tension yang melanda
sedar tak sedar da kol 2.20...
pe lagi...rempit la kite org balik opis...

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment