Wednesday, February 22, 2012

Aku menang kuiz?

semalam
tension + boring wat keje
tarik mouse...bukak email..
mata aku tertarik dengan tajuk..
"Tahniah: Pemenang Kuiz Sempena Maulidur Rasul"

terus klik tajuk tu
aku baca maklumat penuh dengan perasaan ingin tau
aku senyum...ati berbunga2 keseronokan
alhamdulillah aku tersenarai..
sebagai salah seorg drpd pemenang kuiz

tak sangka..
aku just suka2 je jwb kuiz yang depa hantaq
setiap Jumaat selama tiga minggu
saje test IQ ni sama ada masih ingat lagi tak kisah2 nabi
slalu kite dgr citer2 nabi time skola...
tapi yg benar dan secara jujurnye jwpn byk aku google je kat tenet..hehehehe
aku rasa soalan kuiz yang ke3 agak mencabar jugak
soalan dlm bentuk teka silang kata
dgn bantuan kenkwn..akhirnya dpt jugak jawab

then, pas baca, tutup email, sambung wat keje
tiba2 tipon bunyik
aku jwb...org tu sebut nama aku
sah call tu tuk aku..

ye saya cakap

saya Mohamad Ali dari Pusat Islam
nak maklum, puan adalah salah seorang pemenang kuiz
ye...saya ada baca email yg encik hantar
harap puan bole hadir ke majlis esok, kerana penyampaian hadiah akan diadakan esok

insyaAllah
terima kasih

hari ini
kol 2.30ptg aku ke masjid
yang sebenarnya arini memang ada satu Forum sambutan Maulidur Rasul anjuran Pusat Islam di Masjid Sayyidina Abu Bakar

3 panel luar telah dijemput
Ustaz Mohd Fauzi (yang selalu kuar TV dalam program Al-Kuliah), Imam muda Hazran dan Ustaz Zahazan

Forum ni diadakan selama 2jam. Acara terakhir mengikut tentatif program adalah penyampaian hadiah pemenang kuiz.
ini lah hadiah yang aku terima
iaitu 3 buah buku
- Beduk Diketuk
- Keajaiban Solat Subuh
- 101 Rekreasi Hati


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment