Tuesday, October 13, 2009

Bebel Jap!

Wah lama gasernyer x bebel dalam nih. Bukan ape kenkadang tu malas nk update blog nih w/pun byk aktiviti yg telah aku buat. Malas nak on computer, malas nak dunlod gambar, malas nak karang kraf, wah serba serbi malas ek! Penyakit malas da sampai la tuh! Kat mana nak cari nenawar malas ni ek? kalu de ubat da lama aku jadik pelanggan setia dia.

Pe citer terbaru? aku da start class semula. Sem baru da mula 2 minggu lepas. Aku da kembali pada rutin alam pembelajaranku. Da start wat assignment. Sem ni byk assignmnet so aku xleh nak dondang dendang ler. Bulan Nov. da start mild term, so dari awl ni lar aku da kena wat pe yang patut.

Sebenarnyer aku berdebar² gakz nih, sebab per? sebabnyer aku tengah tggu result exam last sem. Bape la aku dapat agaknyer. Harap² leh tersenyum..aminnn!!!

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment