Thursday, July 25, 2013

School made: Kad Ramadan dan Raya..


"mama cantik tak adik buat..
cikgu cakap adik buat cantik..."

"cantik....adik buat sendiri ke"

"yela..adik buat sendiri..."

"tu adik lukis sendiri ke?...adik tulis sendiri ke?"

"yela...adik buat sendiri la.."

hehehehe...tu la perbualan aku ngan si adik dalam kereta selepas ambil dia balik sekolah
tak sabar-sabar dia nak tunjukkan kad yang dia buat
kira ok la kan...baru skola tadika...at least nampak hasilnya setelah 7 bulan bersekolah
Alhamdulillah...
sudah boleh melukis dan menulis...da kira ok la tuh!
sebagai persediaan untuk masuk darjah satu nanti...
ok dik..tingkatkan lagi usaha yer...gud girl!


nota tersepit:
amacam korang...banyak dapat kad raya tak tahun ni? aku tak dapat lagi pun... :(..sedey..
ada sesapa sudi nak bagi tak?...hehehehhe...





TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

7 comments:

  1. sat lagi dapat la tu kak. ada buat cookies ke? share la...

    ReplyDelete
  2. kad raya non hado. tunggulah raya nanti mesti sms ucapan hang di udara. 2-3 hari raya baru la sampai ucapan tu. ngeee

    ReplyDelete
  3. bagus.. jangan bagi dorang lupakan tradisi kad raya yang makin pupus sekarang ni

    ReplyDelete
  4. Cantik adik buat kad raya..kreatif..
    sama lah kita, takde dpt pun kad raya dr sesiapa...hehe:)

    ReplyDelete
  5. sweet jea. buat kad raya sendiri yea :)

    ReplyDelete
  6. Saya sentiasa simpan apa saja hasil lukisan or kad yg dibuat oleh anak-anak masa depa kecik kecik. Simpan sampai penuh satu kotak A4. Buat kenangan dan penghargaan.

    ReplyDelete