Wednesday, September 3, 2014

Brooch dari Serawak


Semalam aku dapat ni dari member opis
Dia baru balik dari Serawak
Ada jugak orang ingat kat kita kan....

Cantik tak? cantik kan?
Suka warna silver ni semua tudung leh match
TQ reen....
Kata reen sebagai terima kasih kat aku...sebabnya aku buat something tuk dia aritu
Sebenarnya memang ikhlas nak tolong dia....dah sama kerja kan...
Kiranya dah rezeki aku la nak dapat brooch ni kan
Anyway i'm really appreciate....its cool and sweet sangat like this brooch so much!

Nah see...hari ni da pakai....its cool right?
Simple and nice...


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

10 comments:

  1. wah cantiknya tiba2 terberkenan... hik hik hik...

    ReplyDelete
  2. sarawak

    cantik sesuai dgn orgnya..

    ReplyDelete
  3. ena..lamanya tak drop sini...
    selamat berukhwah semula:-))

    ReplyDelete
  4. Cantik.. dan pasti orang yang memberi tu rasa dihargai.. ;)

    ReplyDelete
  5. Salam Ena...Brooch dari sana mmg cantik2..pastu mahal gak...hehe.Alhamdulilah,rezeki Ena kan...

    ReplyDelete
  6. Maaf lama tak datang. Wow...cantiknya..nak jugak boleh. Ngeeeee

    ReplyDelete
  7. brg free mmg suka...
    merajuk ngan PETRONAS...asyik abis jek payung...xdpt la nak berpayung...

    ReplyDelete