Monday, January 5, 2009

1st day...

1st day....aku create blog sndri...nengok member lain de blog cam sronok jer...teringin lakz rs nyer nk de blog sndiri...hehehe...ngada2 jer ek! x tau la bape lama leh bertahan....
ptg td aku balik lewat.....jumpa member....borak² x sedar da kol 7ptg...member ajak bisnes...errmm...xtau la aku ni nak join ke x, tp da 50-50 gakz nie...kalu goyah iman aku confirm join nyer...tp nengok cam ok jer bisnes dia...menarik gakz....x salah kan kalu nak try mana tau rejeki akan dtg Allah nak bagi (aminnn)...tp yg risau nyer...modal besar gakz...20K kau...camner tuh!
ermmm...arini 1st day gak anak aku start skola smula....semangat baru, tahun baru n semangat baju baru, peralatan tulisbaru alaa senang ckp sumer baru² belaka....cop tahun 2008 sumer tolak tepi dah jd scrap...dia dah xmo pakai lg. Dasyat kan budak zaman skrg...ingat mak bapak dia kije cop duit jer agaknyer.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment