Thursday, January 22, 2009

Seharian bersama....


Sempat possing tuh!..

View depan chalet yg kami pergi...

Bergaya bersama hadiah besday...cun tak model tuh?

Bergaya bersama cincin tunang....cam model!

hehe...hadiah besday dia tuh!...

kek besday As n Teh...

ini la cekodok yg jd kegilaan aku...huhuhu!

ni..sambal daging aku buat yg di request oleh jaja

ni lak...sambal ikan bilis yg jaja buat..nyami²...sodap ooOOOooo...

ni la ns himpit yg aku bw..

Aku, As, Jaja n Teh...kami sesamsa lepak seharian di Straitsview rodge, sebuah chalet di Pantai Puteri.....tempat ni mmg aku x tau ia wujud d melaka....dan ia x jauh dr umah aku....Teh la yg tunjukkan tempat ni.....kami sewa RM50 tuk sehari....tp bg aku tempatnye OK...selesa n boleh tahan murahnyer.

Kira hari kami bersama ni ada dua tujuan...selain dari re-union, kami sambut birthday As n Teh dan juga...mybe ni la thn last nak sambut besday sesama As...coz pasni dia akan terbang ke Jepun selama 4thn...we miss u always....

Kami memang da rancang nak amik cuti sesama n lepak sesama...maklumla da lama x jumpa sejak kt org berpisah jabatan. Memamg banyak cerita² sensasi n terkini di perdebatkan...gosip² hangat! Memasing de citer tersendiri....tp bes gak byk benda n bahan baru dpt tahu.
Aku sempat masak tuk dorang....aku wat sambal daging n nasi empit.....tu pun atas permintaan peminat masakan aku....si Jaja...huhuhu....tp jaja pun masak gakz....dia wat cekodok (Jaja gelarkannya "cekodok banggang") n sambal ikan bilis....tu mmg masakan dia yg jadik feberet kitaorang.....kalu da lama x mkn mmg kami request dia wat.....confirm dia akan buat...i luv u ar...
As lakz...sedia kan minuman tuk ktorg.....si Teh lakz jadi driver bw kt org pergi n balik. Hehe memasing de tugas memasing....anyway...seronok dapat bersama....korang mmg best!
Opsss..!!..lupo nak citer....kat ctu kite org adakan majlis penyampaian hadiah besday. Tgk gambar atas tu, memasing possing maut ngan hadiah memasing...As ktorg belikan selendang bewarna gold...cantik!..warnanya sesuai dgn warna kulit as...pandai jaja pilih, manakala untuk Teh ktorg belikan sebentuk cincin silver ada sebiji batu...cincin dia simple tapi menarik...itu pun dipilih oleh Jaja n 'Forever love' dia....hehehe cik abang dia lah tuh!...dorang hepi n suka dgn hadiah yg di bagi. So bila pakai n tgk hadiah tu...so ingat la kita org yer....Hepi Besday Pren!.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment