Monday, February 16, 2009

Kuih Karipap

Arini kat opis, aku beli kuih karipap lagik. Kuih ni jenis kuih segera.....just goreng jer. Aku pernah beli skali aritu...sedap gakz. Kali ni aku beli byk ckit, sebab da niat nak bagi ckit kat kak Mas, kakak yg jaga anak aku tu. Aku beli karipap ni dr Kak Mala, staf kat tmpt keje aku. Kak Mala ni mmg gajin niaga. Dari dulu lagi aku tgk dia dah berniaga. Kdg² aku order b.fast pun kat dia. Order je nk mkn per...sure leh dapatnyer. Tapi bukan Kak Mala yg buat, mak sedara dia yg buat. Kuih karipap ni lak aku x sure dr mn dia amik. Lupo nak tanye plakz. Selain karipap kentang yg cam aku beli, dia ada gak jual karipap sardin, kuih badak, donut (sumer jenis segera) n beberapa kerepek cam muruku n mcm² lg la...aku pun x berapa tahu nama kerepek yg ade. Yang pasti aku pernah beli kacang goreng sambal dia...sedap gakz.

Ni la kuih karipap kentang yg aku beli. Harga dia RM3.50 untuk 10 keping

Ni plakz kacang goreng sambal...sodap ooOOoo...tgk gambo pun cam nk terliur ek!

:. cam promote je ek...kak mala oii..ni mau kasi % kat gua skali....x byk...10% pun jadik ar....hahahahaha .:


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment