Monday, February 16, 2009

Lina....

Actually arini birth si kakak. Aku lom sambut birth dia lagi tapi da sempat wish. Cuma smlm kite org kuar mkn besaq ckit sebab nak jaga ati dia. Kena tggu 27 Feb sebab birth hubby aku. Da plan nak sambut skali tuk 3org....si kakak, adik n ayahnyer. Cadang nk wat masak² ckit...atau kuar makan ajak sedara terdekat. Ermm tgk la camner nnti...depend on budjet gakz! 2 hadia aku nk kena sediakan...tuk adik da beli aritu...kasut dia yg kilat². Tapi x per dalam kapla aku da de idea pe hadiah nk beli tuk dorang. Supriseeeeee...wait n c.......

Semalam aku potong rambut si kakak....hehehe..cam x caya aku leh potong rambut. Sbnr nyer si kakak da merengek nk potong rambut, sebab dia tgk kakak sepupu dia Jihah dah pendekkan rambut. Tapi dia kata, potong x mo pendek sgt. Sebab dia pun de niat nak simpan rambut panjang sampai pinggang. Aku ni dengan gaya profesional pun potong la.....tapi malang nyer...aku da terpotong senget n pendek, jadik keadaan x dpt diselamatkan...aku terpaksa pendekkan rambut dia paras bawah copeng telinga dia. Memula dia marah gakz....tp pastu dia tgk cam lawa jer...dia jd suka. Satu lagi nak gi skola da sng...dia kt xyah nk kena ikat rambut.

Rambut kakak sebelum di tarah oleh keprofesionalan aku...


Selapas d make over oleh aku.....

:. walaubagaimanapun....bagi aku, dia berambut panjang nmpk lebih ayu n lebih matured .:


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment