Sunday, February 8, 2009

Tensionnyer..!

Arini patutnyer de class ganti T2 aku untuk subjek Introduction of Multimedia Communication. Dalam sistem brthu kol 9-11pg. Aku pun bersiap dgn keadaan yg terkocoh² nak ke class. Sampai jer dr jauh aku tgk...sebijik kete pun xder...aku dah cuak da....then aku terus gak gi n jumpa guard kat depan. Aku tnye la dia...dia sndiri pun x tau. Dia kata lg... td de gak 2,3 org dtg tanye de clas ke x...dia sndri pun x tau. Ceh.....ni yg aku bosan! marah! n tension nih!
Aku terus je balik umah...tanpa lengah² dengan perasaan geram aku terus bukak sistem maklumat aku...ceh xderpun makluman pape yg mngatakan class cancel atau tangguh. Hissshhhhhhhh..bertambah geram jadiknyer. Tutor aku ni pun satu!..habaq la pe yg berlaku. Aku nk tanye kenkwn..x dak no pone dorang plakz. Bukan pe tiap sem mmg aku akan jumpa org yg berlainan...tu yg xde no pone dorang. Errmmm..sabo je la!.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment