Sunday, February 15, 2009

T3

Arini T3 aku. Macam biasa ar, pas abih clas mesti sakit kapla. Peningkan assignment x siap² lagi...dgn soalannye yg susah....dengan nak ngadap mild-term exam lagik....x larat ghasernyer. Pe leh wat, kena gedah gakz. Tapi arini aku hepi.....sebabnyer...hubby aku masak mee hoon goreng. Balik penat² dr clas sampai umah bau haruman makanan....aku terus jenguk kat dapur, tengok pak cik tgh masak...hehehehe...rejeki....rejeki....tq darling. Hilang sikit sakit kapla nih!
Aku makan bertambah²..satu mmg lapar...satu lagik dia masak mmg sodap. Anak² aku pun sama...tambah² makan. Aku mmg suka makan kalu hubby aku masak. Memang aku x nafikan dia mmg pandai msk lebih² lagi kalu dia masak sambal goreng ikan bilis.....mmg dia teror...mak mertua aku sndiri pun puji. Aku msk pun x sesedap dia buat.

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment