Monday, February 2, 2009

Manik baju aku...



Aku baru je abis jahit manik pada baju aku sndri....saje nak try camner nak buat yg gantung² tu. Aku tgk skrg dah jd trend org jahit camtu. Memula cam x suka gak, tapi bila tgk lelama rs cam nak cuba jahit....tu yg baju aku jd experement. Jahit dia x lah susah sgt, simple jer...tapi memula aku jahit tu...puas gak nak tau n cari jalan camner nak gantung kan dia, dekat 10kali gak bukak, jahit, bukak, jahit......akhirnya jumpa jugak camner cara nak buat dia. Kalu jahit pada blaus mmg sesuai buat camtu...tapi zaman skrg, baju kurung pun dah mcm² fesyen leh buat. Baju aku ni, baju kurung kedah....cutting tangan dia plak mmg dijahit melebar cam blaus, tu yg aku try n error pasang benda tu...bila siap tgk cam sesuai plakz...huhuhu..


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

No comments:

Post a Comment