Thursday, August 16, 2012

Salam Adilfitri



dikesempatan ini..
aku menyusun sepuluh jari
memohon ampun dan maaf
kepada semua rakan² blog...
yang mengenali diriku ini...
yang tak berapa nak kenal...
yang baru nak kenal....
dan juga...
yang akan kenal...
maaf dipinta di atas segala keterlanjuran kata² di dalam entry aku sebelum ini
harap jangan tersinggung...dan jangan la disimpan di dalam hati
semua itu adalah tanpa kesedaran dan tidak disengajakan
ia sekadar luahan hatiku tatkala aku beremosi...sedih..sayu..gumbira...marah..suka dan duka
aku cuma manusia biasa yang tidak lari dari membuat kesalahan...


aku juga nak ucapkan


kepada semua...
menfaatkan lah cuti raya yang ada dengan org tersayang di kampung yer..
selamat menjamu ketupat dan rendang di kampung...

kepada yang memandu pulang ke kampung
atau memandu ketika beraya
 berhati-hati ketika memandu
"INGAT ORG TERSAYANG"
"INGAT ORG YANG SAYANG KITE"
"INGAT ORG YANG AKAN KITE SAYANG"

kepada yang meninggalkan rumah lama² tu
pastikan umah dikunci ketat²
dimangga ketat²
pastikan alarm terpasang
pesan ngn jiran sebelah (kalu ada) tulun tgk² kan rumah

rasanya tak terlalu awal kot..
aku nak ucapkan jugak..
SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA
akhir kata:
Ena Sekeluarga mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

 



TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

18 comments:

  1. Selamat hari raya jugak kat ena, semoga sampai kedestinasi dituju..

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya juga ena...complete entry siap wish hari merdeka la...

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut hari raya untuk mu jua. sama samalah kita memohon kemaafan.

    lucu plak tengok umah yg kena kunci tu. kalau le kita nak kunci umah kita mcm tu boleh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...sy pun nak cari kunci camtu gakz.
      selamat hari raya wantie

      Delete
  4. Selamat hari raya aidilfitri.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya jugak utk Ena....maaf zahir dan batin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya MP...maaf zahir batin

      Delete
  6. " TLF & family menyusun 10 jari memohon maaf diatas segala keterlanjuran laku, kater & bahaser
    serta kami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada
    semua rakan-rakan bloggers

    yang selalu datang menziarah ke blog TLF.

    Aidilfitri hari kemaafan,
    Menghapus kesalahan sesama insan,
    Memupuk perpaduan sesama ehsan,
    Mengikat tali keakraban.

    MAAF ZAHIR DAN BATIN. "

    ReplyDelete