Wednesday, August 1, 2012

Sesaja nak post

Alhamdulillah...
ayat pertama yang leh aku ucapkan
setelah segalanye dapat aku selesaikan
dengan mengikut jadual yang telah ditetapkan
legeeeee rasenye...
syukur sebab Allah telah permudahkan segalanya

opss!!....pembetulan
kata² di atas tiada kaitan ngn tajuk yang diberi ye..
just intro and luahan hatiku yang telah dibekukan..ahakszz!
ok la...straight to the point..
yang berkaitan dengan tajuk tu adalah...
aku sesaje nak post gambo aku sendiri
bak orang kata pun.. nak syok² sendiri
aritu sebelum posa
group sidang redaksi tuk buletin opis aku
telah mengadakan sesi fotogerdikz!
ouuttcchh!!..xbek..xbek...ishh..dosa!..posa!..posa!..
yang gerdikz tu aku jer
yang lelain ok..penuh skima'an nyer..
aku booking sorang jurufoto profesional
tuk tangkap gambo kiteorang
tema yang dipilih HARI RAYA
so... memasing menggayakan baju raya tahun lepas dorang (tul ker?)
yang pasti aku pakai baju baru aritu..
kebetulan baju aku tempah baru siap
so...gerdikz melaram la aku!
banyak angle yang telah ditangkap
tapi aku postkan yang tebaik aje yer
nah lihat laa...setelah di edit...
ada macam ari raya tak?...
duduk² santai gitu...cam dok tunggu nak kena pinang pun ada gakz ek?..
yang pasti ketua model yang tengah tu yang berbaju pink paling bergaya..hahaha
Lokasi: di tangga Masjid Sayyidina Abu Bakar
lagi...aksi model² raya...
teka-teki....mana satu aku?...(tudung merun)
Lokasi: di perkarangan luar Masjid Sayyidina Abu Bakar
lagi..lagi....aksi model raya
puas dok mendongak pandang kamera yang nun jauh kat atas
Lokasi: ruang solat Masjid Sayyidina Abu Bakar
lagi....lagi...dan lagi.... aksi duduk sopan santun di tangga
masing² penuh keceriaan...
Lokasi: di tangga Masjid Sayyidina Abu Bakar
adakah ini jawapan teka-teki anda?
tepat sekali...!!
hahahaha...saje je nak syok sendiri...jangan mare yer...

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

15 comments:

  1. cantik pic2 tue..cerie je nampak ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...kena la ceria baru gambar nmpk cantik dan hidup kan...

      Delete
  2. Cantik gambar2 tu...macam kumpulan nasyid pulak hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...yela da mcm nasyid pun ada ek!

      Delete
  3. mmg syok sendiri la uuuu ! hak hak..
    nic pic !! bile bole masuk sidang redaksi jgk ni..huk huk

    ReplyDelete
  4. walawei... memang sporting la kome semua tu.

    ReplyDelete
  5. amainya..beshtgk..dah nampak dah yang mana satu=)huhu

    ReplyDelete
  6. wah... syok nye bergambar ramai2 macam tu.... semua nampak sporting... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti kena sporting...nnt tak ceria...hehehe

      Delete
  7. Cantiklh sume gmbr kat atas tu, pro fotographer.

    ReplyDelete