Sunday, December 9, 2012

Aku dah jadi Jutawan!!!

aku panik!..aku panik!!!
dalam masa yang begitu singkat
aku telah menjadi jutawan muda (muda ker??)
aku macam tak percaya
ye..masih tak percaya nih!
tetap tak percaya lagi!
aku tak pernah dapat duit sebanyak nih!
tatau reaksi sekarang nih..
nak jerit ke..nak melompat ke...nak suka ke nak nangis???
terkedu seketika!
9 juta beb!...9 juta!...fuhh!!!!..banyak weiii!!
bukan 9 ribu
bukan 9 ratus ribu
tapi 9 jutaaaa!!!
aku jutawannnnnnn!!...aku jutawannnnnnnnn!!!!!!
fuhhh!!...apa aku nak buat ngan duit banyak nih??
yang pasti aku akan soping sepuas-puasnya!
ye..sepuas puasnya!
lagi..lagi..apa aku nak buat??
da tatau nak pikir dah nih!
adoiii..masih blurrr sebab tak percaya!!!
korang mesti tak percaya jugak kan?
meh aku tunjukkan duit tu---------->
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
ni la duitnya...siap ikat ngan getah lagi
 
banyakkan???
 
9 juta rupiah...aku kaya!..aku kaya!
 
 
hahahaha...
baru korang percaya aku da jadi jutawan sekarang kan?
bukan senang nak jadi jutawan segera camni tau!
ok ok....biar aku beritahu...
duit ni baru je aku tukar kat money changer...
RM3,000 bersamaan 9 juta rupiah..
nape aku tukar byk2 camni??
sebab esok (10.12.12) aku sekeluarga akan terbang ke Medan Indonesia
bagi meraikan tarikh ulang tahun perkahwinan aku yang ke-14
juga merangkap coti-coti mesia bagi anak2...
alhamdulillah...14 thn sudah usia perkahwinan kami...mcm tak caya jer
rasa macam baru je bersanding minggu lepas hahahahahaha..
doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik yer
oh ya...blogku ini akan membisu selama seminggu...
insyaAllah panjang umo kite jumpa semula minggu depan yer...
i will miss uolsszz....tata...
 
 




TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

33 comments:

  1. Selamat bercuti dan berbulan madu Ena. :)

    ReplyDelete
  2. wah...selamat ulangtahun kak....moga jodoh berkekalan...dan selamat bercuti...bestnya jenjalan...

    ReplyDelete
  3. woww sewonok nye cuti2. happy holiday sis . n take care ;)

    ReplyDelete
  4. WAH,NAK SOPING BYK2 LA NI..BESTNYA..BELI OLE2 TAWW..^__^

    ReplyDelete
  5. Kok kamu kan laginya wanita. Mana bisa menjadi jutawan. Pantasnya kamu bisa menjafi jutawati. Hehehe... terslanga indon la pulak...

    Selamat bercuti. Kalau 9 juta rm. Kan ka bestttttttt

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya brcuti ke medan ye..hehe..ingatkan betul2 jadi jutawan tadi..

    ReplyDelete
  7. wah..bestnya bercuti..hehe tkejut tgk tajuk ats tu,srprise ye..
    ^__^ apapun,saly ucpkn slmt bcuti n take care ya!
    dan hppy anniversary yg ke 14..smoga pkhwinan yg dibina bkekalan bhagia hgga ke syurga...:)

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah.. semoga kekal till jannah.. In Sha Allah.. amin... soping sakan lah eh...

    ReplyDelete
  9. Alhmdlh..wahh sronok jnjalan g Indo ye..shopng sakan la nti..
    hehe mmg kayo la....kayo kat sane je..hehe

    ReplyDelete
  10. selamat bercuti ena...selamat melancong ye..

    ReplyDelete
  11. nak bukan cuti2 melesia dah...cuti2 indon..heee..
    happy 14th anniversary dan selamat berbulan madu..

    ReplyDelete
  12. ole2 medan pleaseeeee ! hik hik hik..

    ReplyDelete
  13. Happy anniversary Ena!. Wah!. Sambut di oversea lagi.. moga selamat pergi dan balik.

    ReplyDelete
  14. Happy Anniversary Ena.. moga kekal hinggah ke syurga..
    Kaya..kaya... 9 juta tu..hehehe...

    ReplyDelete
  15. Bestnya jd jutawan di Indonesia.. Happy cuti2... Jgn lupa ole2 utk M yek.. Ha ha...Happy anniversary

    ReplyDelete
  16. selamat bercuti..happy annivesary...jangan lupakan MV tahu..haha

    ReplyDelete
  17. jangan lupa ... bawa kalkulator sekali ....
    sselamat bercuti ...

    ReplyDelete
  18. selamat bercuti ye.. nad doakan perjalanan kak sume selamat :)

    ReplyDelete
  19. selamat mnymbut u/tahun perkahwinan dan selamat bercuti..

    ReplyDelete
  20. ish kak ena nih bikin panas aje..huhuhu

    Happy Anniversary kak

    ReplyDelete
  21. wow makcik kayo!

    selamat bercuti n jgn lupa bawak pulang ole2nya.hiks..

    hepy annivesary n enjoy the trip..:)

    ReplyDelete
  22. meh sejuta. Wahhh.. sejuta lagi tu..

    ReplyDelete
  23. pergh... memang jutawan..hahaha.. lepas ni mohon belanja saya shopping ye..ahahaha

    ReplyDelete
  24. slamat ber-annyversary... hhehehe

    ReplyDelete
  25. jauhny terbang..
    selamat ulangtahun :D

    semoga ikatan ini akan terus berkekalan hingga akhir hayat akak :D

    ReplyDelete
  26. wahhh..bercuti indon..best yer.. :)

    ReplyDelete
  27. wah..tahniah dah ulangtahun ke-14!! moga jodoh kalian sehingga ke syurga... amin... moga selamat pergi dan selamat pulang ya..

    ReplyDelete
  28. Alhamdulillah dah 14 tahun ya..semoga bahagia ke akhir hayat and selamat bercuti..enjozzzzz ya

    ReplyDelete
  29. happy anniversary kak..semoga sentiasa dirahmati & diberkati..guna duit rupiah memang kaya sungguh kita, berjuta2 jadinya..

    ReplyDelete
  30. assalamualaikum ena...hepi anniversery yer n selamat bercuti...:)

    ReplyDelete