Monday, July 16, 2012

Bekal aku arini

arini aku bawa bekal gi kerja
mmg susah nak nampak aku bawa bekal nih
maksudnye bekal yang aku wat sendiri
kalu bekal yang beli dari luar tu slalu la jugak bawak
pagi ni aku sempat sediakan nasi goreng
yang sebenarnya aku nak masak tuk kakak
dia nak posa arini
nak wat tuk makan sahur dia la kononnyer
tapi dia cakap tak lalu nak makan
dia pilih makan roti aje la
last² aku je la yang bawak
tapi memang la...
kalu aku pun...time sahur nih roti aje yg jalan
nak mkn nasi ni kureeeeng ckit...
ini lah hidangan nya
nasi goreng + telur dadar dan dimakan bersama keropok ikan
eeemm...menyelerakan
zoom in ckit..
keropok ni si deng yang bagi aku
dia baru balik kelantan hujung minggu lepas
petang smlm baru goreng..
tu pun hubby aku yang tolong goreng...hehehe..bertuah badan..

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

12 comments:

  1. akak perencah nasi goreng tu yg segera ke buat sendiri? ehek..;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. perenceh dapurku sdn. bhd tau...sendri buat tau! cakap NO! pada yang segera..nnt rambut gugur..ha3

      Delete
  2. nasi goreng lawan ngan kopok goreng..hurmmm...sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he3...sedappp..perisa tambahan...ranggup² gitu!

      Delete
  3. wah memang sedap... tambah kalau nasik goreng tu pedas lagi best hihihi ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti nita ni kuat mkn pedas ek?...cili padi je la lawannyer..he3

      Delete
  4. Telur mata tu sangat seksi..terliur dibuatnya...

    ReplyDelete
  5. hi...blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

    ReplyDelete
  6. ena.. merah..pedas..pedas.. tgk nasi goreng tu.. buat i terliur jer tau..:)

    ReplyDelete
  7. betol2.buatsdn.bhd rencah.tumbuk ikan bilis atau blen pon sedap.
    saya pon tak suka guna rencah segera ;D

    ReplyDelete