Monday, July 16, 2012

Murah rejeki....

aritu balik kampung
mcm2 buah tangan aku dapat
murah rejeki aku aritu..Alhamdulillah
abah bungkuskan rambutan n mangga
mak bungkuskan lauk daging masak asam..feberet aku tuh!
dah owg melaka...masak asam mmg wajib ada...tiada sunat atau makhruhnya
tapi yg paling bes bungkusan yang berisi pyrex
dari UK lagi...bukan ulu kelang tau...UK yg satu lagi tu
tau kan maksud aku tu?
ni merupakan hadiah dari adik aku
dia belikan masa dia sambung belajar kat UK
selain tu aku dapat lagi satu set Fruits Tableware..
bertambahlah koleksi pinggan mangkuk aku
ceh!...mcm la ada byk sangat ek
idak ler byk yang aku ada punn...
ckup la tuk guna jamu2 tetamu kalu datang
maleh nak beli byk...xde tempat nak simpan
space terhad!...huhuhuhu

3 set mangkuk pyrex yang jernihset fruits tableware...yang specialnya gambar2 pd cawan dan pinggan tu semuanya adalah lukisan tangan (hand painted)


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

19 comments:

  1. syukur pada rezeki kurniaan Allah.

    set yang hand painted tu mesti mahal kan.. kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..syukur sgt2
      mybe la mahal tu...tk ok la dapat fre..alhamdulillah

      Delete
  2. sgt suke dpt set pinggan mangkuk tuh..nak bleh??hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam kenal dr kak Nurul dan follow sini.

    ReplyDelete
  4. wah murah rezeki dapat mcm2...cantik set pinggan mangkuk tu :)

    ReplyDelete
  5. wah bertuahnya badan macam2 dapat

    ReplyDelete
  6. hi,

    im selling tefal and others cookware from UK

    jum tengok..murah tau! 3x installment

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..murah rezeki..

    ehh cantik lah set mangkuk pyrex tu..berkenan lak hehe..
    neway salam kenal..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee...kenan eh...wpun simple tapi cute jer kan
      salam kenalan jugak..tq bebeh!

      Delete
  8. wah..rzki..cntik la pnggan mgkuk tu..msti mahal..tq sudi ke blog sy..done follow sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula kali ni rejeki pinggan mangkuk..pasni jeki pe plak ek?..tq bebeh!

      Delete
  9. mcm familiarlh muka awak..mcm muka kwn saya msa studi itm dulu..huhu..bty lupa nk mention ikan bakar melaka..nnt nk tmbhlh kat entry..hikhik..btw salam knl kay..keep in touch..awak dah joinker segmet2..join jgn tak join k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...jgn lupa tambah....nnt saya join ok...tq bebeh!

      Delete