Thursday, July 19, 2012

To Do List

tgh syok² wat keje
tetiba email baru masuk
tgk...rupanye dari member opis
aku terus click n baca
tajuknye pun cam nenarik
kat ctu member aku ada note kan: " jangan lupa tick ye..."
dia attached kan sekali satu file
aku try la bukak
nie yg appear
checklist tuk ramadhan rupanya..
just tick je kat kotak yang berkaitan apa yang telah kite laksanakan sepanjang ramadhan
sangat berguna
tu yg nk syear kat dlm ni
ada sesapa yg berminat leh click pd gambo atas tu untuk dapatkan image besar
pastu leh printkan tuk kegunaan sendiri
dari cni kite leh nilai amalan kite selama sebulan ni
aku da print satu
kite tgk sape punye kotak paling banyak tick...nak?...
yang paling banyak dia menang.....hehehehe...gurau jer...


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

5 comments:

  1. terima kasih dik berkongsi...akak pun nak print jugaklah....
    Selamat Menyambut Ramadhan....

    ReplyDelete
  2. sama²....berkongsi sesuatu yang baik xsalah kan....
    selamat berpuasa jugak....mlm ni jgn lupa terawih tau...

    ReplyDelete
  3. I can see you are a tough person and have a nice blog at the same time.
    RAMZAAN MUBARAK!!!!!!

    ******YOU MAY VISIT AND FOLLOW MY BLOG*********

    ReplyDelete
  4. nak jugak print tu. tapi tak boleh pulak. tape la. mungkin komputer saya ada malasah kot.

    memang dah plan this year kalau boleh nak dapat 30 juzuk. last year buat tak habis. last 2 years ja dapat. doakan saya yer

    ReplyDelete