Saturday, July 14, 2012

Rejeki dek non!

semalam balik keje
amik kakak kat umah mertua
dia mmg balik ctu pas abis skola
tetiba tgk kakak bawak satu bungkusan plastik
aku tnye pe benda tuh?
kakak jwb nenek bg makanan
aku angguk n terus drive balik
mmg aku tau..
mertua aku kalu dia de msk sesuatu yg special
mmg dia akan bekal kan tuk aku
kan aku da ckp...mertua aku bess...d bess in d world
sesampai umah
just letak dulu atas meja...coz nak kejarkan solat asar dulu
pas mandi n solat aku trun n bukak bungkusan td
tau ape dia bagi
kite zaarrrssss kat bwh nih
menu ari raya lagi tau! class mertua aku!
lom start posa da rasa cam nak raya...bertuah badan!
jom zoom in ckit....
rendang ayam
kuah kacang + sotong kering...nyamy..nyamy...ni paling aku suka
dan ini jugak merupakan menu wajib di pagi raya di rumah mertua aku
sedap sgttt...mmg aku nak belajar wat nnt
last skali...nasi himpit...ckup la aku berdua makan ngan adik....



TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

4 comments:

  1. assalamualaikum ena...sedapnya mcm nak raya jer...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'slm...tu la rasa cam nak jer kan...tq 4 follow me

      Delete
  2. dah terasa lak kemanisan raye ..hehe..tk cabor rasanye..

    ReplyDelete