Wednesday, November 21, 2012

Buah tangan dari Mekah


alhamdulillah...setelah sebulan
akhirnya abg ipar aku telah selamat kembali ke tanah air
maghrib semalam dia sampai
kami solat jemaah then ada kenduri sikit sempena dia selamat sampai
opsss!!!...gambo makanan aku tak amik la pulak
gambo buah tangan yang aku dapat ada la..hehehehe


ni lah sedikit buah tangan dari Mekah..amik berkat bak kata org
ni antara aku dan hubby dapat
 
si kakak dapat jubah
 
adik dpt gelang tangan
 
minyak wangi...minyak arab!
harum semerbak!!!..ahlan wasahlann!!
untuk aku dan hubby
 
dan ini pula kurma2 dan sewaktu dengannya...tuk kunyah2..
air zam-zam lom ambik lagi...sok2 baru amik kot
 


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

51 comments:

  1. syuur alhamdulillah.. selamat sampai.

    sedap tau makanan untu kunyah kunyah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yee...selamat sudah..
      mmg pun..sy paling suka gajus tu...sedapp

      Delete
  2. Bila agaknya kita juga berpeluang jadi tetamu Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah..ada rejeki dan masanya nnti..

      Delete
  3. ooh slmt sampai dah....alhamdulillah..
    dapat buah tangan dari mekah mmg suka lagi2 kalau dpat minum air zam2 n buah2 kurma dari sana..:)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ye..tu sejadah comel yg tuk muka aje tuh..

      Delete
  5. seronok dgr org dah blk dari mekah... doa untuk diri sendiri pula smpi ke sana... insyaAllah...

    ReplyDelete
  6. sedapnya kurma... teringin nak makan..

    ReplyDelete
  7. Alhmdulillah dah selamat kembali..
    banyaknya ole2 yg dapat....

    ReplyDelete
  8. alahaiiii.. bestttnyeee,ade lbh x?hihi

    ReplyDelete
  9. bukan berkat ole-ole je ena, berkat doa juga..

    p/s jubah si kakak sebijik sama dgn kak beli di sana..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye..btul tu kak
      sama ke kak?....hehehe kebetulan lak sama kan

      Delete
  10. alhamudillah ade juga rezeki buat kita ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye KA...rejeki camni bkn slalu leh dpt..

      Delete
  11. alhamdulillah, moga suatu hari kita pon akan ke sana jugak..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah...selamat sampai...
    bestnye dpt hadiah dr Mekah

    ReplyDelete
  13. alhamdulullah, sudah tertunairukun ke 5..seronok juga dpt buah tangankan..

    ReplyDelete
  14. alhamdulillahhh
    sedap2 buah2 kurma tuu
    akak kalau sesiapa ke mekah selalu tunggu ole2 nie aje ;)

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah..rezeki akak anak beranak..

    ReplyDelete
  16. rezeki..
    alhamdulillah selamat sampai
    jubah tu cantik la
    buah2an itu segar2 je

    ReplyDelete
  17. bestnya,lama dah sy tak dpt buah tgn dr mekah camnie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahai..yeke da lama tak dpt...mesti rindu kan

      Delete
  18. Alhamdulillah..rezeki..semuanya cantik2 belaka...tapi gambar makan yg paling bawah tuu..saya suka sangat..hihihi

    ReplyDelete
  19. Alhadulillah, dh ttunai rukun ke-5.. Moga lepas ni giliran kita pulak

    ReplyDelete
  20. wah..sedapnya.
    buah kurma, kacang, cokelat dan buah yg kuning tu ape eh..

    ReplyDelete
  21. Alhamdulillah..dpt rezeki dr Mekah...canik jubahnya

    ReplyDelete
  22. cantiknya...paling best bila dapat air zam-zam.... air penuh khasiat ;)

    ReplyDelete
  23. eca dpt kurma,hsemate bgi sbb parents dy pun baru balik.

    ReplyDelete