Thursday, November 29, 2012

Lamaran Sang Jejaka!




Pernah ke korang dilamar sebegini rupa?




musim cuti skola nih bersamaan dengan musin orang kawen...kalu la korang dilamar sebegini rupa apa jawapan korang? kalu aku la..aku takmo...biarla kenai hati budi sebelum kawen...btul tak?
...tak semestinya kite berkapel tu berdosa...berkapel tu biar berpada-pada...
....jgn la buat benda² yg dilarang dan terlarang...
pendapat korang lak camner?..

TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

31 comments:

  1. Setuju.. sebab kita dulu pun kapel jugak. tapi kapel yg idak le mcm kapel sekarang ni. dating je kerjanya..

    dulu saya kapel dengan pemantauan Familly.

    ReplyDelete
  2. amboii terus ajak kawen yea :). kenal la sekejap kan.. sebulan pon xpe ..ehee

    ReplyDelete
  3. Bercinta selepas kawin adalah lebih baik ☺☺

    ReplyDelete
  4. salam kenal ;)
    lawanya blog dia..jeles kita

    ReplyDelete
  5. eee x menyempat la itu laki2..... sekurang2nye kenal la dulu 1 2 bulan..... bawak pi jumpa mak pak, baru la ajak kawin.. huhu takuttttt

    ReplyDelete
  6. hehe ada betulnya ena... zaman skrg mestilh kena kenal hati budi dulu..bimbang jg kan..!ikut 'ambil' jew......
    kenal sekejap2 je dah...selami betul2..serius lebih cikit.....!
    nnti akn terasa manisnya lepas kahwin..
    cewahh..kekeke

    ReplyDelete
  7. toi2x..xdosa klu kita couple tp jaga batas2xnya..tp dunia sekarang couple sukew main pegang2x..hehe..pegang tangan lah..

    ReplyDelete
  8. hehehe... betul apa kartun tu cakap..setuju :)

    ReplyDelete
  9. Betul tu klu berkapel ada batasnya.

    ReplyDelete
  10. Best! Kalu saya, terus cakap "Yes!"

    ReplyDelete
  11. sampai satu tahap, rasa macam nak kahwin terus je.. malas nak bercinta dan mulakan sesi perkenalan... penat..

    ReplyDelete
  12. haah..lelaki ni tahu hukum hakam, elok bebenorle minah tu kata ya..

    ReplyDelete
  13. betol juga cakap kak Ena tu..tapi kena selidik juga macam mana diri si teruna tu sebenarnya..takut nanti ustaz jelmaan jadinya..

    ReplyDelete
  14. xpnh pun...tp bgus jugak kalo lamaran mcm nih..kalo sy terus ckp ye je

    ReplyDelete
  15. kalo saya dapat macam nie.. kena fikir dulu 3 hari 3 malam... hahaha!

    ReplyDelete
  16. pendapat akak sama ngan Ena..biar kenal hati budi dulu...

    ReplyDelete
  17. xterima lah kalau lamaran cmtu..

    ReplyDelete
  18. bercinta bagi jaa sgt perlu utk mencari keserasian. hehe.. tp berpada2 laaa.... ingt hukum hakamm... x gitu?

    ReplyDelete
  19. berkapel tu x salah janji tau menjaga hubungan...yg baik kahwin je lah..

    ReplyDelete
  20. setuju...kenal itu lg baik drp xdikenali...maybe^^

    ReplyDelete
  21. kenal hati budi
    ikut hukum hakam..
    mornink

    ReplyDelete