Tuesday, February 26, 2013

Cara menyeramkan - kekalkan kecantikan wanita

orang wanita, siapa yang tidak mahu cantik? semua orang mau cantik kan. pelbagai cara atau kaedah yang telah digunakan bagi mengekalkan kecantikan wajah nih.

kat sini aku nak share kan sesuatu yang telah aku baca iaitu cara yang menyeramkan untuk mengekalkan kecantikan wajah seseorang wanita...nak tahu ape yang menyeramkan tuh...meh baca bawah ni...

seorang pekerja memberi urutan perubatan kosmetik kepada pelanggan menggunakan siput Afrika di salon kecantikan di bandar Siberia Rusia Krasnoyarsk.

salon kecantikan ini yang dimiliki oleh Alyona Zlotnikova, adalah satu²nya dirantau ini menggunakan kaedah siput ini, yang dipercayai dapat membantu dalam mempercepatkan penjanaan semula kulit, menghapuskan kedut wajah, parut dan burn marks.


macam sipu babi je kan

bukan sekoq je digunakan tapi berekoq²...yerrkkk!!

cane la kalau siput tu merayap² kat badan ek!..eeeee

puas le nak gi mencari siput² tu...
mesti depa ternak siput² ni kan...


nota tersepit:
seram tak bagi korang? pada aku bukan seram...tapi geliiiii laaaaa...!!!



TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

40 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe..camne la muka KA ketika ini ek..

      Delete
  2. yarkk...gelinya. Tapi bukan siput b*** ke tu?? macam sama je..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ambulannnnn cpt datangggg ada org fengsan...hahaha

      Delete
  4. eee... kalau kat afrika. maka jadilah siput babi afrika. uwek geli. dok merayap kat atas muka dan dada. nape tak mesin je siput tu wat masker. bluwekkkkkkkkkkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah dorang nih...mybe guna siput idup ni lg berkesan kot

      Delete
  5. aaaaiiiyyyooo nampak dia je pon dah mengelejat menjeritttttni nak letas atas muka plakk ohhhmaaiiii nehhi!!!!

    ReplyDelete
  6. nampak dia berjalan pun dah geli geleman, apatah lagi kalau dia merayap kat muka dengan badan lembik2 tu...eiiiiii...tak sanggup kak!

    ReplyDelete
  7. laa...ingatkan pakai tusuk, guna siput rupanya...sian siput tu, punyalag aman hidup,tak pasal2 kena kerja, hm~...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tula orga...tak masal2 di kerah jd buruh kasar haa...hahaha

      Delete
  8. ee.. geli lah kak.. eee.lau ayu mmg tak akan lah nak suh siput tue dekat muke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...lama da halau dia dr muka kite ni kan

      Delete
  9. hishhh!! mcm xde cara lain kann dorang nk wat rawtan muka...hahaha..geliii...tapi nak gelak pun adeee....

    ReplyDelete
  10. Hai kak...

    Siput...??? dah ada bukti saintifik ke berkesan...Kalau sy tak sanggup jugak...geli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi fazian...
      Tula xde plak dinyatakn dr segi saintifik dia...

      Delete
  11. Erk! serammm dan geli.... tak mau lah buat mcm ni..tak perlu lah nak cantik klu guna cara ni...hehe..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye atie...cuci pakai sabun biasa kite gina pun lg bagis kan...

      Delete
  12. Gelinya!! Agaknya siput tu bergerak ala-ala urutan kot hehe... tak sanggup laaaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xleh bayang camne dia berjalan atas bdn...eeee

      Delete
  13. Eeeuuwwww...goli den nengok.

    Member pernah buat dgn lintah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lintah tu sedut darah kotor tu kan fiza....eeee tu pun geli jugak!

      Delete
  14. eee..geli...tgk pon da geli...ape lgi nk kasi merayap kat muka..

    ReplyDelete
  15. kita nak sentuh pun dah geli.
    jumpa terus sepak siput vavi ni..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hamboiii garang...sepak terus cikgu kite nih!

      Delete
  16. habis mak dengan anak2 siput...tengok kulit muka orang tu berkedut jugak.

    ReplyDelete
  17. aiyo tobat geli!klu cmni boleh cuba cara len kot utk cantik..:)

    ReplyDelete