Sunday, September 30, 2012

Dapat anak buah...gurgel!

nak beritahu nih...
aku dapat anak buah baru...gurgel lagik!
semalam pergi melawat dia
comellll sangat...
bila tengok terasa cam nak ada baby lagi..hehehe

ini lah dia....
baru berusia 2 hari
semasa lahir 2.95kg
dilahirkan pada 28 Sept 2012, 2.30pagi
nama bakal diberikan Aisyah Nurhana...manis je namanyer
masa datang tu...asik tido jer....tak bangun2
maknye kata...siang dia tido...malam dia dok jaga...
tido sejam je..then bagun..pastu tido sejam lagi..bagun semula...parah ar camni!
harap2 dalam pantang aje dia camni...
kalu berterusan susah la mak dia nak gi keje nanti...tak ckup tido dibuatnye
 
si adik tak sabar nak main2 ngan baby
berkepit je kat baby...tak bangun2
 
maknye terpaksa ganggu dia tido
kejutkan tuk nyusu
1st time pegang baby ni...anak sulong la katakan
 
si adik nak jugak bergambar ngn baby dan Mak Tunggal dia
sayanggg baby!...sambil usap2 pala baby...
 







TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

40 comments:

  1. alahaaii...comeell jekk.. tahniah buat kakakk yea..(^__^)

    ReplyDelete
  2. Seronoknyerr ada baby... Asal tgk ada baby mesti teringin tapi tak larat dah hehehhe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tula sama la kite...bila di pkir kan sakitnye nak salin dulu..serik lak rasanye

      Delete
  3. bkn ena..sy yg tgk pon cam nk tambah lagi.hiii..tahniah..selamat menjengah dunia aisyah nurhana

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..mesti terasa teringin jer nak ada baby lagi kan

      Delete
  4. Ibu dia pun macam hindustan mesti si baby pun comel juga...tahniah dpat anak buah. Ena pun bolehlah ambah adik dah besar tu...

    ReplyDelete
  5. aloor comelnyaa bb
    aah akk pun dah lama x bauu baby hhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila ada baby kat umah bau wangi jer kan kak

      Delete
  6. alaaa, comeynye baby baru Aisyah Nurhana tu =)
    geram tengok :)
    ~singgah follow sini,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq baby comel..tunggu kunjungan balas yer..

      Delete
  7. Kalau tengok org doot bby selalu terasa nak dapat bby jugak kan?hheee

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. insyaAllah..ada jeki ada lah nanti yer

      Delete
  9. TAHNIAH...brtambah la anak saudara......sedap nama baby tu.

    ReplyDelete
  10. Sama la tu dgn anak2 I dulu, suka tido siang.. malam berjaga.

    ReplyDelete
  11. ala2 tomei nye...ni yang tak sabar nak berbaby balik ni...sedap & lembut je nama dia...

    ReplyDelete
  12. kalau sejam tido pas tu jaga kira ok lagi . Aleesya dulu ni dia hentam nangis sepanjang malam. kena sawan tangis.

    sampai kena pergi ambil ubat bagai. By the way baby tu sungguh comel. ishhh.. terasa nak cium ambik bau wangi baby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruknye...sampai kena sawan yer...mesti sore Aleesya serak2 sebab nangis kan kak...

      Delete
  13. tahniah lah dpt anak saudara lgi ye.. KA mmg suka bau baby2 ni !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq KA....saya pun suka bau baby jugak..

      Delete
  14. kak memang allergic nampak baby nih...heee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe..sampai allergic ye kak anim?..

      Delete
  15. Orang kata penjagaan bayi perempuan tidak banyak ragam berbanding bayi lelaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tul tuh...biasa baby perempuan ni suka tido jer

      Delete
  16. Tahniah...dapat anak saudara baru >_<. Apalagi...adik pon beso tu...hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe..nanti2 la...ada jeki ada la...

      Delete