Wednesday, January 23, 2013

Muka Cantik tapi Kuat Menghisap


Awek-awek ni...
Muka memang cantik..
Tapi kuat menghisap..
Hisap ape?...meh tengok sendiri

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



haaa...hisap rokok la...
jangan dok pikir lain k..
ni la artis-artis Indonesia yang cun-melecun
nampak lagi cun bila menghisap camni..baikkkknye tarikkk!!
tapi biasala zaman sekarang
bukan kata artis di indonesia aje
kat mesia ni pun takde kurangnya..
perkara ini adalah biasa...
kalau tak menghisap camni
umpama ketinggalan zaman
tak trendy...
tak moden...
takde style...
btul tak?



nota tersepit:
kalau aku camni ape la ghupernye ek??? ohh TIDAKKKK!!!


TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

28 comments:

  1. Tajuk tu buat org cepat² nak klik ☺☺

    Biasalah tu kak. Pandangan biasa bila tgk pompuan merokok.

    ReplyDelete
  2. terok sosial dorg nih..kalo fadh merokok lg burok ghupenyer..huhu

    ReplyDelete
  3. ena... budak zaman skrg gitu lah.. sosial.
    budok leni comel2 tp 'prangai' pun comel.:)

    ReplyDelete
  4. takut tengok perkembangan anak2 muda skang..huhu..nauzubillah..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ena...mmg x baguskan..;)

    ReplyDelete
  6. kaum lelaki dok sibuk cari ubat nak renti isap rokok, depa plak yg hegeh2...apa daa !, mmg nampak tak bagus sangat..salam singgah dari pcl..

    ReplyDelete
  7. ouw...memang tak cantik budi nyer..muka je cantik kan heheh

    ReplyDelete
  8. betul tue.. chantik memg chantik.. cume budi pekerti tu kurang chantik.. hehehe

    ReplyDelete
  9. moden tak kena tempat..takde cantiknya pmpuan cmnie..:)

    ReplyDelete
  10. artis katekan..nk trendy la..x tau bahaya kan dtg..

    ReplyDelete
  11. Artis wanita Malaysia pun ramai...

    ReplyDelete
  12. tak senonoh betul diaorang nie..buat malu kaum je..kat malaysia pon xde kurangnya..sama je..2 x 5 jugak

    ReplyDelete
  13. itu lah.. saya ni pun tengah pening macam mana nak berhenti merokok ni..adeh..

    ReplyDelete
  14. Moga tingkah yang buruk sebegini tiada yang mencontohi..

    ReplyDelete
  15. huhu..buat malu jer hisap rokok nih..

    ReplyDelete
  16. Cantik tapi tabiat tu tak elok, ianya membunuh diri secara diam.

    ReplyDelete
  17. no komen la kak :D
    kat malaysia pon ramai..kadang2 pelik juga. tapi tak payah pelik sangat semuanya nanti kata tak trendy la, tak moden la..

    pikir2 la utk kesihtan kan :D

    ReplyDelete
  18. Tak cantik pun..buruk jadinya..huhu..

    ReplyDelete
  19. sangat x cantik kan..hehe..kak intan baru ni tgk awek bertudung kat jusco equine..dia lepak kat luar hisap rokok..husband kak intan yg namapk dulu..dia cakap buruk nya perangai..zaman skrg..hmmm

    ReplyDelete
  20. Salam..cantik tu sementara je,x kan kekal slame nyer,harap cepat dapat hidayah utk berubah

    ReplyDelete
  21. tuh la diorang nih suke sgt hisap rokok kan kak

    ReplyDelete
  22. susah nk cari awek kl ni yg xmerokok.bakal isteri aku ni pon seorng perokok.mcm mana nak nasihat,mak bapak dia pun merokok..

    ReplyDelete