Thursday, January 31, 2013

Pistol Terbesar Di Dunia

The Remington 1859..Pistol terbesar ini telah dicipta oleh Ryszard Tobys of Czempin..

besar pistol dari tuannya..

peluru dia da macam bom je..

tengokla perbezaannya dengan pistol biasa

kalu aku la bukan kata nak menembak....nak angkat pistol ni pun da tak larat

agak²nya kalu kena tembak mau berkecai semua isi perut kan..













TERIMA KASIH DI ATAS KUNJUNGAN ANDA...SUDI-SUDILAH KOMEN DI BAWAH YE...

25 comments:

  1. besarnye..jauh beza ngan size pistol biasa..mesti berat tu...peluru pun macam bom dah...

    ReplyDelete
  2. uish...takut pulak tgk pistol tu...

    ReplyDelete
  3. ni pistol ke senapang? hahaha.. besar cenggitu. sah sah tak leh digunakan tuk tembak curi. asal nak tembak je semua org nampak. tak leh promote kat jame bond ni.

    ReplyDelete
  4. pistol biasa tu pun bapak berat.klu beso cmni mmg masak la nak agkt kesana sini..ke pistol ni tak berat?hehe

    ReplyDelete
  5. besar betul pistol tu...
    simpan buat kenangan bagus kan.......

    ReplyDelete
  6. lau npk anak bujang el..sure suh el beli hahaha

    ReplyDelete
  7. Kakak gelihati pulak bila bayangkan macam manalah polis nak kejar penjahat kalau pistolnya dah berat dan besar gedabak macam tu Ena..

    ReplyDelete
  8. tgk tajuk teringat cerita remington steele dulu2 hehehe

    ReplyDelete
  9. nak angkat tu pun dah xlarat cmne nak petik picu tu..hahaha

    ReplyDelete
  10. besarnya die punya pistol
    cipta utk di gunakan ke? atau sekadar perhiasan?

    ReplyDelete
  11. ye la pistol ni mmg besar betul...mesti berat ni... klau kena sipi2 pun konfem parah.

    ReplyDelete
  12. besarnye pistol.. da macam senapang panjang laras die..

    ReplyDelete
  13. ni mmg tak guna la ni nnt...bt hiasan klu ad :D

    ReplyDelete
  14. wallawe..besarnya..peluru pun dah macam bom..hmmm

    ReplyDelete
  15. mau bersepaim kalo kne tembak nih

    ReplyDelete
  16. besar nyer pistol ni. nak angkat pun rasanya tak larat ni.agak2 dia guna pistol ni untuk tembak apa la yea

    ReplyDelete